sâmbătă, 18 septembrie 2010

Nesomn

Dupa o noapte de nesomn in care am stat cu ochii pereti gandindu-ma la ea am realizat ca pur si simplu nu o pot uita!Am realizat ca acest lucru imi este imposibil si ca inca o iubesc cu toata fiinta mea,ca fiecare atom din corpul me tanjeste dupa ea,am realizat ca buzele mele inca plang atunci cand isi aduc aminte de atingerea buzelor ei,ca palmele mele sunt reci in absenta caldurii trupului ei!!
Am realizat ca desi gresisem enorm fata de ea,a stiut sa ierte de fiecare data,a stiut sa treaca peste si de fiecare data a trecut singura pentru ca eu in mandria si prostia mea de barbat nu am stiut sa fiu langa ea insa ea a stat langa mine cand majoritatea prietenilor uitasera ca eu inca exist,m-a sustinut si a avut grija ca eu sa trec peste toate problemele adolescetine pe care cu totii le intimpinam la varsta potrivita!Ea a fost lumina din cele mai grele nopti ale vietii mele de adolescent,a fost cabana in care m-am retras sa imi limpezesc gandurile impins de stresul cotidian catre nebunie!A stat tare pe pozitii la fiecare lupta a mea cu viata,a tinut sabia destinului in mana si a manuit-o cu abilitate alungand cu delicatete orice temere a mea,orice grija,fiecare picatura de stres!
Un luptator priceput,care a luptat in locul meu cand eu nu am avut curajul,cel mai bun prieten,cel mai bun parinte si cea mai buna iubita,asta a fost ea pentru mine,dar in frenezia cuceririlor de dupa varsta de 18 ani am uitat cine mi-a fost intotdeauna alaturi pe drumul meu catre maturizare si adeseori i-am ignorat prezenta ce alerga prin venele mele nestiind ce inseamna toate acele sentimente si din cauza asta am pierdut!
Eu am trait iubirea vietii mele si din cauza propriei mandrii,a propriei ignorante si cinismului de care am dat dovada am pierdut-o!Sper ca voi cititorilor sa nu faceti aceleasi greseli pentru ca stiu din proprie experienta ca veti regreta amarnic propriile greseli!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu