sâmbătă, 18 septembrie 2010

Peste noapte

Da!Sincer,nici nu stiu cum sa incep dar voi lasa creioanele din castile mele sa scrie pentru mine,ma voi lasa dus de val si vom voi vedea ce iese cand las muzica si nesomnul sa scrie in locul meu!
De cateva nopti incoace nu mai am somn si singura care ma alina in noptile astea albe este muzica!Si cand primele raze ale soarelui se ivesc la orizont intr-un amalgam de culori ce imi incanta ochii cad intr-un somn adanc ce tine doar cateva ore deoarece sunt trezit brusc de soneria telefonului ce-mi trezeste la realitatate toate simturile imbatate de dulcele somn al diminetii!Si in acele cateva ore chinuite de somn o visez pe ea,o visez in fiecare noapte,o caut cu picioare reci pe gresie,in fiecare secunda de nesomn ma gandesc la ea,un gand chinuitor ce ma tine treaz!İi vad chipul in visele mele si chipul ei ma stapaneste,ii aud glasul de la mari departari si glasul ei ma tulbura insa fiecare vis este spart in cioburi de acadea de soneria telefonului care este nerabdator ca ziua sa inceapa!
Cu ochii mijiti si enervat de lumina soarelui ce imi biciuieste ochii fara mila ma dau jos din pat si merg lenes spre baie unde ma spal pe ochi si pe dinti si unde in fiecare zi imi vine sa sparg oglinda ca sa nu-mi mai pot vedea chipul brazdat de dor si amintiri dureroase,sa nu mai vad in ochii mei distanta de mii de km care e intre mine si ea,sa nu-mi mai vad buzele crapate ce tipa dupa buzele ei moi ce au gust de cafea dulce amaruie menita sa te trezeasca din somn,sa nu-mi mai amintesc de palmele ce ii duc dorul,de pielea ce plange indurerata de amintirea palmelor ei ce au lasat urme adanci pe corpul meu!As vrea sa uit de tot,sa uit fiecare amintire frumoasa pe care o avem impreuna,sa iti uit mirosul ce inca ma bantuie,sa uit toate noptile petrecute impreuna cand marea ne alina picioarele obosite si nisipul ne era perna,sa uit de tine!
Nu credeam sa ajung asa departe insa uite ca s-a intamplat si n-am fost eu ci inima mi-a luat-o inainte!Se pare ca aceste cuvinte imi bateau in piept gata sa iasa afara,s-au chinuit ceva timp insa acum se pare ca au reusit sa vada lumina zilei si nimic nu e mai dureros ca asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu